Marka Güncesi: Unilever'in Sosyal Sorumluluk Projesi : Unilever Paydaş Çalıştayında Neler Konuşuldu?

11 Temmuz 2017 Salı

Unilever'in Sosyal Sorumluluk Projesi : Unilever Paydaş Çalıştayında Neler Konuşuldu?

 
Markaların, sosyal sorumluluk çalışmalarını elimden geldiğince blogumda sizinle paylaşmayı seviyorum. Konu özellikle kadın ise, mutlaka yer vermek istiyorum. Özellikle Unilever gibi büyük bir markadan gelen bu haber beni fazlasıyla mutlu etti. Unilever’in Sürdürülebilir Yaşam Planı kapsamında geleneksel olarak düzenlediği Paydaş Çalıştayı, bu yıl ‘Kadınların ve Gençlerin Güçlenmesi’ konuları odağında gerçekleşti.  
 
“Birlikte daha iyi bir dünya yaratabiliriz”

Unilever’in paydaşlarıyla yürüttüğü çalışmalar sayesinde, Sürdürülebilir Yaşam Planı kapsamında globalde 50’den fazla hedefin yüzde 80’ini gerçekleştirdiğini kaydeden Goossens, sözlerine şöyle devam etti: “Biz sade ve alçak gönüllü bir şekilde yardımınızı istiyoruz. Güven ve karşılıklı saygıya dayalı, dahiliyetçi ve kuşaklar arası düşünceye dayalı derin iş birlikleri içindeyiz. Bu sayede birçok zorluğumuzu çözebileceğimize inanıyoruz. Her zamankinden daha çok, amacımızı yaşatmaya ve sürdürülebilir yaşam planımızın sorumlu büyümenin itici gücü olmasında kararlıyız. Çünkü birlikte, bugünkü ve gelecek kuşaklar için daha iyi bir dünya yaratabiliriz. Daha iyi bir gelecek yaratmak için bundan daha iyi bir zaman yok!”

Sürdürülebilir Yaşamı Destekleyen Markalar büyümeyi güçlendiriyor

Unilever Türkiye, Rusya, Orta Doğu, Kuzey Afrika, Orta Asya, Kafkasya ve İran Sürdürülebilir İş ve İletişim Direktörü Ebru Şenel Erim de çalıştayda, Sürdürülebilir Yaşam Planı doğrultusunda Türkiye’de kaydedilen ilerleme hakkında bilgi verdi. “2016 yılında, sürdürülebilirliğin, şirketimizin büyümesini güçlendirdiğini görmeye devam ettik” diyen Erim, büyümenin yüzde 70’ten fazlasının Sürdürülebilir Yaşamı Destekleyen Markalardan geldiğini, tarımsal hammaddelerin (poşet çay, yerel sebze ve baharatlar, domates) yüzde 100’ünün sürdürülebilir kaynaklardan tedarik edildiğini, 70 milyon TL tasarruf sağlandığını, Türkiye’deki tüm fabrikalar, depolar, dağıtım merkezleri ve ofislerin ‘Çöplüğe Sıfır Atık’ kategorisinde faaliyet gösterdiğini söyledi. 
 
Dilerim bu çalışmalar, diğer markalara da örnek teşkil eder ve herkes elinden geldiğince toplumun gelişmesine, kadınların, gençlerin hayat içerisinde daha aktif olabilmesine destek olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder