Marka Güncesi: Spor Yapmamak İçin Bahaneleri Ortadan Kaldıran Uygulama : Nike+ Training Club

29 Haziran 2017 Perşembe

Spor Yapmamak İçin Bahaneleri Ortadan Kaldıran Uygulama : Nike+ Training Club

Hayatımı pratikleştiren uygulamaları, yenilikleri seviyorum. E tabi elimizden düşmeyen akıllı telefonlarımız, hayatımızı pratikleştiren en birinci parçamız. Telefonu sadece sosyal medyayı takip etmek için de kullanmıyorum elbette. Hayat kalitemi arttırmaya  yönelik uygulamalar olmazsa olmazım. Size Nike Training app'inden bahsetmek istedim çünkü benim için kısa sürede favori haline geldi. Uzun zamandır bu uygulamadan faydalandığımı sizinle ara ara paylaştım. Şimdi uygulamaya eklenen bir yeniliği de yazmak istedim. Kalıcı olarak blogda dursun :) Nike+ Training Club aplikasyonuna yeni yoga egzersizleri eklendi.  15 ile 45 dakika arasıda değişen ve her seviyeye uygun (en önemlisi bence) 3 farklı tarzda yoga alıştırmasına ücretsiz şekilde ulaşabilirsiniz.

Nike'ın uzman antrenörü ve yogisi Branden Collinsworth, “Nike'ta hedefimiz insanları daha iyi sporcular haline getirmek. İşte bu yüzden sizi hayatta karşılaşacağınız her şeye hazırlayan programlar hazırlıyoruz." diyor ve ekliyor  "Bu yeni antrenmanlar gerçekten çok güçlü; çünkü amacınız ne olursa olsun veya yoga yolculuğunuzun neresinde olursanız olun egzersiz imkanı sunuyor" diyen Kim, sözlerine şöyle devam ediyor: "Uygulamadaki çeşitli egzersizler, odak noktaları, egzersiz süreleri ve duruş pozisyonları sayesinde, yogaya yeni başlamış olan ve pratiklerini geliştirmek isteyen kişilerden çok daha ileri düzeydeki yogacılara kadar herkes için bir şeyler sunuyor."

Uygulamayı buradan indirebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder